Tiedon verkkovuosikertomus

1. Alkutilanne

1. Alkutilanne

Tieto on pohjoismainen ohjelmisto- ja palveluyritys, jolla on yli 15 000 työntekijää lähes 20 maassa. Teknologian ja datan hyödyntäminen ovat Tiedon toiminnan keskiössä ja niiden avulla Tieto varmistaa asiakkaidensa päivittäisen toiminnan sujumisen. Tiedon vuosikertomus julkaistaan vuosittain omalla verkkosivullaan, jossa yhdistyvät yrityksen tarinat niin tekstien, videoiden kuin lukujen muodossa.

2. Tavoitteet ja kehityskohteet

2. Tavoitteet ja kehityskohteet Ville Lehtoniemi Sivuviidakon skaalautuvuus mahdollistaa sen, että verkkovuosikertomukset voidaan toteuttaa juuri sillä ulkoasulla, jonka asiakas haluaa. Ville Lehtoniemi Account Director

Verkkovuosikertomuksen kumppaniksi valikoitui Liana Technologies (ent. Koodiviidakko), jonka ratkaisut vastasivat Tiedon digiviestinnän tarpeita. Tiedon verkkovuosikertomus on toteutettu Sivuviidakko-alustalle, mikä mahdollistaa sisältöjen keskitetyn hallinnan yhdestä ylläpidosta.

Verkkovuosikertomussivuston kehityksessä on panostettu erityisesti visuaalisen ilmeeseen sekä käyttäjäystävälliseen kokemukseen. Liana vastasi sivuston toiminnallisesta suunnittelusta ja toteutuksesta, minkä lisäksi suunnittelussa on ollut mukana visuaalisesta ilmeestä vastannut mainostoimisto.

3. Lopputulos

3. Lopputulos

Verkkovuosikertomuksen ulkoasu ja toiminnot suunniteltiin niin, että ne toimivat mahdollisimman hyvin yhteen. Toteutuksessa erityisen tärkeätä oli selkeä ja helppokäyttöinen käyttöliittymä, jotta verkkosivujen vierailijoiden on helppo selailla sivustoa ja löytää sieltä tarvitsemansa informaatio. Verkkovuosikertomuksessa panostettiin niin käytettävyyteen, sisältöön kuin visuaaliseen ilmeeseen.

Katso toteutus

Kiinnostuitko sijoittajaviestinnästä? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kiinnostuitko sijoittajaviestinnästä? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Tarjoamme sijoittaviestinnän kokonaisuuden pörssiyhtiöiden tarpeisiin. Julkaise vuosikertomus verkossa, lähetä pörssi- ja mediatiedotteet sekä seuraa yrityksenne näkyvyyttä mediassa ja somessa Lianan avulla.

Lue lisää Ota yhteyttä

Asiakkaiden suusta

Olemme tyytyväisiä lopputulokseen. Tosin verkon jatkuvasti kehittyvässä maailmassa olemme päässeet vasta alkuun. Nyt kun pohjatyö on tehty Sivuviidakolla, meillä on hyvät lähtökohdat kehittää sivustoamme edelleen.
Mira Welling Brand Manager, Land Rover, Inchcape Motors Finland
Olemme erittäin tyytyväisiä sivustouudistuksen lopputulokseen. Sivuviidakon avulla on helppo hallita ja kehittää sivuston sisältöä, sillä myös tärkein sivuston analytiikkadata on suoraan julkaisujärjestelmästä tarkasteltavissa. Teknisen tuen ja yhteyshenkilön kautta saamme aina tarvittaessa nopeasti apua ja opastusta.
Johanna Otranen Viestintäpäällikkö, Destia Oy