Alkuvuodesta 2013 Kauppalehdeltä puuttui tehokas, mutta helppokäyttöinen markkinointityökalu sähköiseen kampanjointiin. Eri toimijoiden sähköisten markkinointityökalujen tarjonnasta tehtiin kartoitus, jossa keskityttiin erityisesti palvelun helppokäyttöisyyteen. Oli tärkeää, että usemman hengen markkinointitiimi voisi tuottaa itsenäisesti tarvittavia kampanjasivuja. Liana Technologies (ent. Koodiviidakko) valittiin, koska se tarjosi tarpeisiin soveltuvan mutkattoman työkalun, riittävän analytiikan kampanjoiden seurantaan, teknisen tuen ongelmatilanteita ja opettelua varten sekä soveltuvan kapasiteetin kampanjasivustojen ylläpitoon.
Kauppalehti otti projektin myötä käyttöönsä Postiviidakko-sähköpostimarkkinointityökalun sekä Sivuviidakon laskeutumissivujen julkaisuun ja hallintaan. Sekä uutiskirje että landing-sivut toimivat myös mobiilissa.