Uusi vuosi, uudet kujeet! Viidakko.fi uudistui

Ota yhteyttä 17.12.2012
Otamme mielellämme vastaan sekä risuja että ruusuja uudesta sivustosta! Otathan yhteyttä, jos haluat jättää meille kommenttisi. Otamme mielellämme vastaan sekä risuja että ruusuja uudesta sivustosta! Otathan yhteyttä, jos haluat jättää meille kommenttisi.

Loppuvuoden rutistus on viimein kasassa, ja Viidakon uudistuneet yrityssivut on julkaistu. Uudet sivut ovat saaneet sekä uuden ilmeen, että uudistuneet tekniikaltaan. Taustalla pyörii nyt alkuvuodesta julkaistava uusi Sivuviidakko, jossa on kokonaan uudistettu analytiikkamoottori ja responsiivisten sivustojen hallinta.

Sivustolle on lisätty myös kansanvälinen osio: tärkeimmät yrityksen tiedot löytyvät kielilippujen alta myös englanniksi ja venäjäksi. Tulemme uudistamaan vuoden 2013 puolella myös tuotekohtaiset Sivuviidakko-, Postiviidakko ja ViidakkoStore-sivustot.

Uusi sivusto on toteutettu responsiivisella tekniikalla: sivuston sisältö skaalautuu näin ollen automaattisesti päätelaitteen mukaan. Ota yhteyttä digiviestinnän asiantuntijoihimme, jos haluat kuulla lisää responsiivisesta toteutuksesta nettisivujen taustalle.