Toteutimme toukokuussa asiakastyytyväisyyskyselyn – suurkiitos antamastanne palautteesta!

Ota yhteyttä 19.06.2012
Katso kuva Iso kiitos siis asiakkaillemme hyvistä ehdotuksista sekä luottamuksesta – toivomme palvelevamme teitä jatkossa entistäkin paremmin!

Toukokuussa toteuttamamme kyselyn tulokset osoittivat, että Koodiviidakon asiakastyytyväisyys on hyvällä tasolla – on hienoa kuulla, että palvelun ja tuotteiden eteen tehty työ on tuottanut tulosta. Tässä muutama nosto tuloksista:

• 90 % asiakkaistamme on tyytyväisiä Koodiviidakolta saamaansa palveluun
  • 87 % asiakkaistamme suosittelisi Koodiviidakkoa muillekin

Tietysti kehitettävääkin löytyy aina – kuvassa tuloksia ja kehityehdotuksia käydään porukalla läpi myyntijohtajamme Larin johdolla.

Meillä Viidakossa asiakaspalautteet eivät mene loputtomaan palautelaariin, useat antamistanne kehitysehdotuksista ovat meillä jo parhaillaan tuotekehityksessä. Iso kiitos siis asiakkaillemme hyvistä ehdotuksista sekä luottamuksesta – toivomme palvelevamme teitä jatkossa entistäkin paremmin!

Muistathan myös, että käyttäjätukemme palvelee kaikissa ohjelmiemme käyttöön liittyvissä asioissa.
Tukipyynnöt sähköpostiin tuki (@) viidakko.fi (suositeltava)
Puhelin: +358 10 3877050 (ark. klo 9-17).