Sivuviidakko Analytics Edition tuo analytiikan osaksi digitaalista sisällöntuotantoa

Ota yhteyttä 28.08.2013
Katso kuva Sivuviidakko-julkaisujärjestelmän Analytics Edition kertoo sisällöntuottajalle mihin osaan sivustoa kannattaa keskittyä ja mikä jättää vähemmälle huomiolle.

Koodiviidakko lanseerasi tällä viikolla Sivuviidakko-julkaisujärjestelmästä uuden Sivuviidakko Analytics Edition™ -version. Uusi analytiikkaohjattu sivustomoottori on ainutlaatuinen sekä Suomessa että maailmalla, sillä se tuo sivuston taustalla olevan analytiikkatiedon suoraan sivustoa päivittävän käyttäjän ylläpitonäkymään. Sivuviidakon käyttäjänä näet näin ollen nopealla vilkaisulla oman sivustosi parhaat ja huonot puolet ja voit kehittää sivustoa eteenpäin päivittäisen rutiini-ylläpidon yhteydessä.

Käytännössä Sivuviidakko-julkaisujärjestelmän Analytics Edition kertoo sisällöntuottajalle mihin osaan sivustoa kannattaa keskittyä ja mikä jättää vähemmälle huomiolle. Analytiikka on siten saatavilla suoraan siellä, missä itse sisältöä tehdään. Koodiviidakon uusi lanseeraus yhdistää näin ollen kaksi digiviestinnän ammattilaisten päivittäistä työkalua, julkaisujärjestelmän ja analytiikka-työkalun, joita on aiemmin käytetty erillisinä järjestelminä.

Sivuviidakon analytiikka-integraatio ja Google Analyticsin käyttö eivät ole toisensa poissulkevia. Nyt Analyticsiin siirtyminen on entistä helpompaa, sillä sivuston ja analytiikan välillä on suora yhteys. Tärkeimmät analytiikkatiedot tuodaan Sivuviidakkoon, mutta statistiikaan tarkemmin perehtyville kaikki data on edelleen tallessa myös Google Analyticsin puolella.

Sivuviidakko Analytics Edition™ on Koodiviidakon asiakaslähtöisen tuotekehityksen tulos. Koodiviidakolla suurin osa tuotekehitysideoista kumpuaa asiakasrajapinnasta ja käytännön yhteistyöstä suomalaisten digi- ja mainostoimistojen kanssa.

"Olemme jo pitkään havainneet markkinoinnin mittaamisen ongelman. Mittareita meiltä ei puutu, pelkästään Google Analytics tuottaa yli 300 erilaista raporttia sivuston toimivuudesta. Mutta mitä näistä oikein pitäisi seurata? Otimme haasteen vastaan ja integroimme Google Analyticsin ja Sivuviidakon toisiinsa. Nyt tärkeimmän analytiikkatiedon löydät Sivuviidakosta suoraan sieltä, missä itse sisältökin tuotetaan. Ja raporttejakin on enää vain muutama."
Samuli Tursas, Toimitusjohtaja, Koodiviidakko Oy

Sivuviidakko Analytics Edition™ tukee osaltaan Koodiviidakon pyrkimyksiä tuoda asiakkailleen kokonaisvaltaisia ratkaisuja digitaaliseen viestintään. Sen sijaan, että jokainen digiviestinnän työkalu ostettaisiin erikseen erillisiltä toimittajilta, digiviestinnän kokonaisuus voidaan hoitaa toisiinsa integroituvien työkalujen avulla. Sivuviidakon ohella myös muut Viidakon työkalut tukevat Google Analyticsiä.

Ota yhteyttä ja pyydä demo Sivuviidakosta

Oletko jo Sivuviidakon käyttäjä? Ota yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi ja kysy lisää!