Postiviidakko täytti kuusi vuotta!

Ota yhteyttä 23.11.2011
Katso kuva Menneen kuuden vuoden aikana Postiviidakolla on tehty noin 110 000 uutiskirjelähetystä.

Menneen kuuden vuoden aikana Postiviidakolla on tehty noin 110 000 uutiskirjelähetystä. Kehityskaari on ollut huima – tänä päivänä Postiviidakkoa käyttävät sadat yritykset ja valtionhallinnon organisaatiot uutiskirjeiden ja näyttävien markkinointiviestien lähetykseen.

Pitkäaikaisimmat asiakkaamme ovat olleet Postiviidakon käyttäjiä jo alusta alkaen. Kiitämme kaikkia asiakkaitamme luottamuksesta - toivomme olevamme luottamuksen arvoinen kumppani myös tulevaisuudessa. Postiviidakon tuotekehitys tapahtuu yhä kokonaisuudessaan Suomen Oulussa, tiimissämme työskentelee tänä päivänä 37 digitaalisen viestinnän ammattilaista. Panostamme yhä voimakkaammin Viidakko -tuoteperheen tuotekehitykseen, ja tulemmekin tekemään useita tuotelanseerauksia digitaalisen markkinoinnin saralle vuoden 2012 aikana.

Matkassamme voit luottaa että käytössäsi ovat alan ehdottomasti parhaat työkalut digitaaliseen markkinointiin.

Samuli Tursas
Koodiviidakko Oy