Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla

Ota yhteyttä 05.03.2012

Asiakkuudenhallintaan liittyvien markkinointikampanjoiden toteuttaminen koetaan usein työlääksi ja kampanjoiden todellinen vaikutus hankalaksi mitata. Usein syy tähän löytyy useista päällekkäisistä järjestelmistä, jotka eivät kommunikoi keskenään riittävällä tasolla. Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden tulokset puhuvat keskenään. Uusin tähän tarpeeseen tehty integraatio on toteutettu Postiviidakon ja Microsoft Dynamics CRM:än välille.

CSI emma on Microsoft Dynamics CRM 2011 -lisäarvopalvelu, joka helpottaa kampanjoiden toteuttamista yhdistämällä CRM-asiakkuudenhallintaan sähköpostimarkkinoinnin tehotyökalun Postiviidakon. CSI emman avulla asiakas voi hallinnoida sähköpostimarkkinointia ja sähköistä viestintää kätevästi omasta CRM:stään käsin.

Kun halutut kohdemarkkinointiluettelot on lisätty CRM:ssä luotuun kampanjaan, CSI emma siirtää niiden sähköpostiosoitteet vastaanottajalistaksi Postiviidakkoon. Varsinainen markkinointiviesti muotoillaan ja lähetetään Postiviidakolla. Kampanjavastikkeet ja raportointidata saadaan helposti jälleen Postiviidakosta CRM:ään.

Integraation hyödyntäminen on mutkatonta. CRM:n käyttäjä pääsee napin painalluksella CRM:stä suoraan Postiviidakkoon muokkaamaan markkinointiviestiä ja katselemaan tarkempia raportointitietoja. Helposti ja tehokkaasti.

Ratkaisun edut Dynamics CRM:n käyttäjälle ovat seuraavat:

• Monipuolinen sähköpostimarkkinoinnin työkalu, Postiviidakko, saadaan luontevaksi osaksi CRM:n liidi- ja myyntiprosessia
  • Sähköpostiosoitteiden siirto CRM:stä Postiviidakkoon ja kampanjavastikkeiden palautus CRM:ään sujuu automaattisesti, henkilöstöresursseja kuormittamatta
  • Kampanjavastikkeisiin voidaan reagoida tehokkaasti asiakkaan kokonaistilanne huomioiden sekä seurata kampanjan vaikutusta esim. myyntiin
  • Tieto vanhentuneista sähköpostisoitteista ja markkinoinnin kieltäneistä vastaanottajista mahdollistaa CRM:n markkinointilistojen osumatarkkuuden jatkuvan parantamisen
  • Kampanjat ja kampanjavastikkeet säilyvät CRM:ssä antaen mahdollisuuden kampanjoiden tulosten analysointiin ja asiakkaiden segmentointiin

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kysäise lisää Viidakon myynnistä

Integraation toteuttaja, CSI Helsinki Oy, on kehittänyt ratkaisuja asiantuntijaorganisaatioiden tarpeisiin jo yli 25 vuoden ajan. CSI-ohjelmistoilla on jo yli 1000 aktiivista käyttäjää. Oman ohjelmistotuotannon lisäksi CSI Helsinki on erikoistunut Microsoft Dynamics CRM –käyttöönottoihin.