Koodiviidakko sijalla 179. EMEA-alueen 500 nopeimmin kasvaneen teknologiayrityksen joukossa

Ota yhteyttä 28.11.2011

Deloitte listaa vuosittain Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset. Aiemmin syksyllä julkaistulla vuoden 2011 Technology Fast 50 listalla Koodiviidakko Oy oli Suomen 11. nopeimmin kasvava teknologiayritys, kun edellisenä vuonna vastaava sijoitus oli 15.

Suomen tasolla menestynyt Koodiviidakko ylsi hyviin sijoituksiin myös kansainvälisessä vertailussa kohoten vuoden 2011 EMEA-listauksessa (Eurooppa, Lähi-itä, Afrikka) sijalle 179. EMEA-alueen listaus käsitti 24 maata, ja listauksessa kasvun mittarina käytettiin liikevaihdon kasvua viimeisen viiden vuoden ajalta.

Technology Fast 50 listauksessa menestyneet sekä EMEA-listauksen sijat pääset katsomaan täältä.