Ota yhteyttä 27.11.2015

Koodiviidakko sijoittui Deloitte Technology Fast 50 -listalle jo kuudetta vuotta peräkkäin.

Deloitte Technology Fast 50 -ohjelma on listannut Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset yhdentoista vuoden ajan. Mittarina listauksessa käytetään liikevaihdon kasvua viimeisen neljän vuoden ajalta. Koodiviidakko on tänä vuonna listalla sijalla 27, liikevaihdon kasvuprosentin ollessa 152 %.

Vaikka olemme kasvaneet voimakkaasti jo pitkään, tuntuu että olemme vasta pääsemässä liikkeelle. Yritysten panostukset markkinointiteknologiaan ovat voimakkaassa kasvussa”, kertoo Samuli Tursas, yhtiön toimitusjohtaja ja yksi perustajista.

Koodiviidakko on nopeasti kasvanut merkittäväksi työnantajaksi Pohjois-Pohjanmaalla. Valtaosa Koodiviidakon 140 työntekijästä työskentelee yrityksen pääkonttorilla Oulussa. Lisää innokkaita digiviestinnän ja ohjelmoinnin ammattilaisia palkataan koko ajan lisää.

Nyt kun saimme avattua uudet isommat toimitilat Oulun keskustassa, eivät seinätkään enää jarruta kasvuamme
Samuli Tursas

Tutustu avoinna oleviin työpaikkoihin Rekrytointi -sivuillamme.

Tutustu tuotteisiimme