Ota yhteyttä 28.11.2014

Deloitte Technology Fast 50 -ohjelma listaa vuosittain Suomen nopeimmin kasvavat nuoret teknologiayritykset. Kymmenettä kertaa koottavassa listauksessa yritysten kasvun mittarina käytetään liikevaihdon kasvua viimeisen viiden vuoden ajalta. Koodiviidakko Oy on listalla jo viidettä vuotta peräkkäin, tänä vuonna sijalla 17. liikevaihdon kasvuprosentin ollessa 413 %.

"Koodiviidakon sijoitus kasvulistalla viidettä vuotta peräkkäin kertoo pitkäjänteisestä työstä, jota teemme asiakkaidemme kanssa. Suomalainen teknologiaosaaminen on aivan maailman terävintä kärkeä, ja olemme onnistuneet luomaan tuotteita, joiden avulla asiakkaamme saavat digitaalisesta markkinoinnista loistavia tuloksia."

Samuli Tursas
Toimitusjohtaja

Koodiviidakko on lanseerannut vastikään ensimmäisen täysin Suomessa kehitetyn markkinoinnin automaatiojärjestelmän, ViidakkoCEM-työkalun, jonka avulla asiakkaat voivat automatisoida markkinointiviestintäänsä.

"Markkinointi teknistyy jatkuvasti. On varsin kuvaavaa, että olemme ainoa kotimaisia markkinoinnin automaatiojärjestelmiä toimittava talo. Kilpailu tulee lähinnä USA:sta”

Samuli Tursas

Koodiviidakko nousi Suomen suurimmaksi markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyritykseksi, kun Koodiviidakko Oy ja mediaseurantayritys News Engine Oy sekä tiedotuspalvelua tarjoava JSP Media Oy sulautuivat yhteen 1. marraskuuta 2014. Fuusion ansiosta yritys tarjoaa monipuolisesti markkinoinnin ja viestinnän palveluita asiakkailleen. Koodiviidakko kansainvälistyyy voimakkaasti, ja on avannut toimistot tytäryhtiöiden toimesta Dubaihin ja Moskovaan sekä tänä vuonna Berliiniin ja Pariisiin. Uusin vientiyhtiö aloittaa joulukuussa Hong Kongissa.