Ota yhteyttä 27.06.2016
Encode Solutionsin tietotaidon ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme yhä kattavammin ainutlaatuisia mobiilisovellusratkaisuja.

Suomen johtava markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluyhtiö Koodiviidakko Oy on ostanut mobiiliyritys Encode Solutions Oy:n liiketoiminnan. Yhdistymisen myötä Koodiviidakko laajentaa vahvaa teknologia- ja tuotekehitysosaamistaan mobiilipalveluihin. Yhtiön uuden Liana Mobile -liiketoimintayksikön tarkoituksena on tarjota asiakkaille ennen kaikkea räätälöityjä mobiilisovelluksia sekä mobiiliteknologiaa hyödyntäviä, yrityksen liiketoimintaa kehittäviä kokonaisratkaisuja.

Valtaosa päivittäisestä digitaalisesta toiminnasta tapahtuu nykyään mobiililaitteilla. Tämä näkyy myös siinä, että mobiiliteknologiaa hyödyntävien palveluiden kysyntä on lisääntynyt huimasti”, kertoo Koodiviidakon toimitusjohtaja Samuli Tursas. “Encode Solutionsin tietotaidon ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme yhä kattavammin ainutlaatuisia mobiilisovellusratkaisuja, jotka toimivat saumattomasti yhdessä Koodiviidakon muiden tuotteiden kanssa”, Tursas jatkaa.

Koodiviidakon tuotevalikoima kattaa työkalut sisällönhallintaan, sähköpostimarkkinointiin, verkkokauppaan, lehdistötiedottamiseen, mediaseurantaan sekä markkinoinnin automaatioon. Ulkomailla Liana Technologies -brändin alla toimivalla yhtiöllä on yli 3000 asiakasta maailmanlaajuisesti. Koodiviidakon tuotekehitys sekä valtaosa sen reilusta 150 työntekijästä työskentelee yhtiön pääkonttorilla Oulussa.

Encode Solutionsin asiakkaat sekä henkilökunta siirtyvät yrityskaupan myötä Koodiviidakon Liana Mobile -liiketoimintayksikön alaisuuteen. “Tämä on huikea askel eteenpäin toiminnassamme. Liittyminen osaksi Koodiviidakon perhettä avaa meille ja asiakkaillemme paljon uusia mahdollisuuksia luoda uudenlaista synergiaa tehokkaiden markkinointiviestinnän palveluiden ja mobiilisovellusten välille”, kertoo Encode Solutionsin toimitusjohtaja Timo Hänninen.

Encode Solutions on vuonna 2014 perustettu verkko- ja mobiilipalveluihin sekä tietojärjestelmiin erikoistunut yritys. Sen mediatalo Bassolle toteuttama mobiilisovellus voitti vuoden 2015 RadioGaalassa Vuoden verkkototeutus -palkinnon.

Tutustu Koodiviidakon tuotteisiin