Koodiviidakko edustaa Suomea European Business Awards -kilpailussa

Ota yhteyttä 30.05.2012
Katso kuva Kilpailua on järjestetty vuodesta 2007 lähtien, ja vuonna 2011 mukana oli yli 15 000 organisaatiota yli 30:sta maasta.

Koodiviidakko Oy on valittu kansallisten finalistien joukkoon European Business Awards 2012/13 -kilpailussa, jossa nostetaan esiin hyvin menestyneiden eurooppalaisten yritysten innovaatioita, osaamista ja käytäntöjä. Kilpailua on järjestetty vuodesta 2007 lähtien, ja vuonna 2011 mukana oli yli 15 000 organisaatiota yli 30:sta maasta. Koodiviidakko on ehdolla Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua.

"Olemme alusta alkaen pyrkineet ratkaisemaan asiakkaidemme ongelmat digitaalisessa markkinoinnissa ohjelmistojen ja työkalujen keinoin. On mahtavaa huomata, että panostus ohjelmistojen ja hyvän palvelun yhdistämiseen todella saa aikaan tyytyväisiä asiakkaita", kertoo Koodiviidakko Oy:n toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Suomesta valittiin kilpailuun kaikkiaan kahdeksan maaedustajaa.

"Hyvä ohjelmisto on osa onnistunutta asiakaskokemusta, mutta sen lisäksi tarvitaan myös tehokas ja ystävällinen asiakaspalvelu sekä helposti lähestyttävä brändi. Tulemme panostamaan näihin voimakkaasti myös jatkossa", Tursas kertoo Koodiviidakon tulevaisuuden suunnitelmista.

Koodiviidakon tuotteita käyttävät sadat yritykset Suomessa ja Pohjoismaissa, asiakkaina ovat muun muassa Tekes, Tieto Oyj, Aurinkomatkat sekä Jääkiekon SM-Liiga. Yritys on Deloitten Technology Fast listalla Suomen 11. nopeimmin kasvava teknologiayritys ja avainhenkilöidensä kokonaan omistama. Koodiviidakko työllistää yli 40 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli 2,54 M €.

Voit lukea täältä lisätietoa European Business Awardseista
Katso listaus kansallisista finalisteista tästä