Tapahtuma

Tule mukaan Markkinoinnin Viikolle!

Ota yhteyttä
Tule mukaan Markkinoinnin Viikolle! Asiantuntijamme kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa.

Osallistumme tänä vuonna seitsemättä kertaa Markkinoinnin Viikolle, Suomen suurimpaan markkinoinnin ja viestinnän alan tapahtumaan. Tapahtuma tarjoaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille arvokkaita vinkkejä ja kiinnostavia tietoiskuja markkinoinnin uusimmista tuulista, sekä antaa loistavan mahdollisuuden verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa. 

Markkinoinnin Viikko järjestetään Pasilan Messukeskuksessa 5.–6.9. ja löydät Koodiviidakon Tietoiskulavalta 4. Olemme koonneet osastolle vahvan edustuksen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoitamme, jotka kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa. Lisäksi markkinoinnin automaation asiantuntijamme Juho Mattila paljastaa tapahtuman toisena päivänä Suomi Nousuun -areenalla markkinoinnin automaation suurimmat haasteet.

Tapahtumaan osallistuminen on kävijöille maksutonta. Voit ilmoittautua mukaan tapahtuman sivuilla.

Nähdään Markkinoinnin Viikolla!

Ilmoittaudu Markkinoinnin Viikolle

Katso aikataulumme:

Keskiviikko 6.9. Suomi Nousuun -lavalla

10:40–11:00

Suurkyselyn tulokset: Markkinoinnin automaation viisi suurinta haastetta

Juho Mattila, Business Director, Koodiviidakko

Tietoiskulavan esitykset

Tiistai 5.9.

klo 10:15–10:30

Toimittajakyselyn tulokset: Mitä on hyvä tiedottaminen?

Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko

klo 10:45–11:00

GDPR haltuun ajoissa - mitä EU:n tietosuojamuutos käytännössä tarkoittaa

Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko

klo 11:15–11:30

Influencer marketing: Näin löydät mielipidejohtajat

Lauri Juntunen, Account Manager, Koodiviidakko

klo 12:45–13:00

Miksi siirtää sidosryhmäviestintä printistä verkkoon? Case-esimerkkejä

Laura Riuttanen, International Sales Manager, Koodiviidakko

klo 13:15–13:30

Markkinoinnin automaation top 3 trendiä

Juho Mattila, Business Director, Koodiviidakko

klo 14:30–14:45

Miten mittaat medianäkyvyytesi arvon?

Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko

Keskiviikko 6.9.

klo 10:15–10:30

Sähköpostimarkkinoinnin 10 käskyä

Laura Riuttanen, International Sales Manager, Koodiviidakko

klo 10:45–11:00

Tiedottaminen ei ole kuollut - Case Sangen

Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko

klo 11:15–11:30

10 käytännön oppia markkinoinnin automaation aloittamisesta

Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko

klo 12:45–13:00

Tekoäly mediaseurannassa: semanttisen seurannan mahdollisuudet

Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko

klo 13:15–12:30

Case-esimerkkejä: Näin toteutat markkinoinnin automaatiota onnistuneesti

Juho Mattila, Business Director, Koodiviidakko

klo 13:45–14:00

Ansaittu, ostettu ja omistettu media digimarkkinoinnin välineinä

Simo Ikonen, Account Manager, Koodiviidakko

Ilmoittaudu mukaan!

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa. Tustustu tietoiskulavamme mielenkiintoisiin asiantuntijapuheenvuoroihin.

Lue lisää

Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla

Koodiviidakko osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Tervetuloa kuulemaan digiviestinnän uusimmat tuulet!

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin aamiaiskiertue sai odotettua jatkoa

Koodiviidakon suosittu digiaamu-roadshow käväisi tänä syksynä Helsingissä ja Turussa. Lue blogistamme tunnelmia tapahtumista sekä kävijöiden ajatuksia digimarkkinoinnista nyt ja huomenna.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikko inspiroi ja puhutti

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 23.-24.9 Wanhaan Satamaan keskustelemaan ja inspiroitumaan markkinointiviestinnän uusista tuulista.

Lue lisää