Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 23.-24.9. Wanhaan Satamaan keskustelemaan ja inspiroitumaan markkinointiviestinnän uusista tuulista ja alan polttavista aiheista. Kaksipäiväinen tapahtuma keräsi paikalle sankoin joukoin alan päättäjiä ja käytännön tekijöitä. Koodiviidakko oli tapahtumassa mukana omalla messuosastolla sekä esityskabinetilla, jossa pidettiin kahden päivän ajan tietoiskuja digiviestinnän teemoista.
Näytteilleasettajien tapaamisen ohella vierailijat kuuntelivat seminaarisaleissa mielenkiintoisia puheenvuoroja ja paneelikeskusteluja alan aiheista. Puheenvuorot herättivät paljon keskustelua yleisössä, joka jakoi ajatuksiaan ja kommentoi esityksiä aktiivisesti sosiaalisen median kanavissa. Suosittelemmekin keskustelun aiheista kiinnostuneita tutustumaan yleisön ja puhujien kommentteihin myös jälkikäteen Twitterin #mvv2014-hashtagilla.
Seminaarisalissa puheenvuoron piti myös Koodiviidakon toimitusjohtaja Samuli Tursas, jota kehuttiin tapahtuman jälkeen yhdeksi inspiroivimmista puhujista. Markkinoinnin automaatio ja viestinnän tehostaminen yksilön huomioivilla keinoilla kiinnostaa nyt selvästi yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää.
Samulin seminaaripuheenvuoron ohella Koodiviidakko piti kahden päivän ajan esityskabinetissa E124 tietoiskuja digiviestinnän ja markkinoinnin ajankohtaisista aiheista. Viime vuotiseen tapaan kabinetti oli tupaten täynnä, eivätkä kaikki halukkaat mahtuneet mukaan suosituimpiin esityksiin. Jaamme esitysmateriaaleja kiinnostuneille myös jälkikäteen – katso alta kabinetin ohjelma ja pyydä meiltä esitysmateriaalit, joista olet kiinnostunut.
tiistai 23.9
klo 9.00-9.20 |
Markkinoinnin automaation toteutus käytännössä: CASE Fintoto, Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy |
klo 10.45-11.05 |
Käytännön esimerkkejä onnistuneesta sähköpostimarkkinoinnista, Lari Suomalainen, Myyntijohtaja, Koodiviidakko Oy |
klo 13.00-13.20 |
3 keinoa asiakaskokemuksen parantamiseen verkossa, Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy |
klo 14.30-14.50 |
Yksilöllinen sähköpostimarkkinointi: käytännön vinkit, Katri Siivola, Account Manager, Koodiviidakko Oy |
keskiviikko 24.9
klo 8.45-9.05 |
Markkinoinnin automaation aloittaminen ketterästi, Samuli Tursas, Toimitusjohtaja, Koodiviidakko Oy |
klo 9.30-9.50 |
Läpileikkaus PAM.fi sivustouudistuksesta - Tavoitteet ja teknologiaratkaisut, Tero Leponiemi, Marketing Manager, Palvelualojen ammattiliitto PAM ry |
klo 12.15-12.35 |
Tykkääjästä ostajaksi – markkinoinnin automaatiot ja SoMe, Pia Hakola, Account Manager, Koodiviidakko Oy |
klo 14.30-14.50 |
10 keinoa parantaa verkkokaupan myyntiä, Lari Suomalainen, Myyntijohtaja, Koodiviidakko Oy
|
Ota yhteyttä jos haluat tutustua tarkemmin esitysten materiaaleihin – saat ne omaan sähköpostiisi.
Kiitos vielä kaikille tapahtuman vierailijoille ja järjestäjille onnistuneesta tapahtumasta sekä lukuisista antoisista keskusteluista!