Kirjoitus

Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti

Ota yhteyttä
Katso kuva Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja.

Mobiililaitteella sähköpostinsa lukevien määrä on kovassa kasvussa, mistä kertovat myös Postiviidakon uuden raportoinnin avulla saadut tulokset. Statistiikka näyttää Postiviidakon käyttäjille eri sähköpostiohjelmien prosentuaalisen jakauman, mikä mahdollistaa sähköpostimarkkinoinnin yksilöinnin aivan uudella tavalla. Nyt voit luoda dynaamista sisältöä perustuen tietyn laitteen ominaisuuksiin!

Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja. Tiesitkö esimerkiksi, että lähes joka 20:s (4,61%) Postiviidakolla lähetettyjä kirjeitä lukeva avaa nämä sähköpostit iPhonella? Myös esimerkiksi iPadilla ja Android-laitteella lukevien määrä on kivunnut jo kohtalaisen ylös – molemmat vain hieman alle yhteen prosenttiin (katso kuva).

Me Koodiviidakolla olemme tämän hetken kehityksessä mukana, ja Postiviidakolla tehdyt viestit näkyvät oikein myös yleisimmillä älypuhelimilla. Voit siis varmistua siitä, että kirjeesi toimivat ja kuvat avautuvat suoraan – ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Tutustu Postiviidakkoon tarkemmin tästä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-checklist [Infografiikka]

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää

Näin saat verkkosivukävijöitä somesta

Sosiaalinen media on vahvasti kasvava vaikuttamisen väline, mutta usein sen vaikuttavuutta on vaikea mitata: somessa harva on ostohousut jalassa, ja brändimielikuvaa, sitoutuneisuutta tai vaikkapa asiakasuskollisuutta on hankala määritellä. Somesta siis kannattaa pyrkiä ohjaamaan verkkosivuille. Mutta miten?

Lue lisää