Kirjoitus

Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki

Ota yhteyttä
Katso kuva Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä.

Pienelle verkkokaupalle voi olla ongelmallista saavuttaa uskottavuutta ja luottamusta asiakaskunnan keskuudessa. Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä. Suunta on hyvä, sillä Suomessa on pitkään haettu keinoja sertifioida verkkokauppojen toimintaa ja hakea yhteisiä pelisääntöjä. Laatumerkin saamiseksi verkkokaupan täytyy tosin olla Verkkoteollisuus Ry:n maksullinen jäsen ja lisäksi sitoutua Luotettavan toiminnan sääntöihin.

Lue lisää laatumerkistä

PS. Myös Koodiviidakko Oy on Verkkoteollisuus Ry:n jäsen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää