Kirjoitus

Varastointipalvelut vapauttavat verkkokauppiaan aikaa

Ota yhteyttä
Varastointipalvelut vapauttavat verkkokauppiaan aikaa Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja.

Tutkimukset osoittavat verkkokaupan kasvun jatkuvan, jolloin liiketoiminnan eri alueiden täytyy elää kasvutahdin mukana. Verkkokaupan varastojen hyödyt ovat selkeät; vastaat kysyntään paremmin, tarjoat laajemmin ja optimoit logistisia ratkaisujasi. Verkkokauppiaan tueksi varastopalveluja tarjoavat muun muassa Nettivarasto, Warehouse11, Itella ja Posten Logistik.

Verkkokaupankäynti on jatkanut tasaista kasvuaan Euroopassa jo vuosia ja tuoreimmat ennusteet kertovat kasvun jatkuvan vähintään samaa vauhtia (Forrester Research). Kasvu tulee siis edelleen päihittämään prosenttiluvuissa kivijalkamyymälöiden kasvun sekä avaamaan uusia ovia yrittäjille. Kaupan kasvaessa logistiikan täytyy myös elää muutoksen mukana.

Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja. ViidakkoStoren joustava Monikielisyystuki sekä varastointipalvelujen toimitusketjujen kustannustehokkaat ratkaisut tarjoavat yhdessä verkkokauppiaalle helpon mahdollisuuden kansainväliseen kauppaan.

Varastointipalvelut tarjoavat voivat tarjota verkkokauppiaalle kokonaisvaltaisia palveluja, joiden avulla kauppias voi vastata asiakkaiden korkeisiin odotuksiin. ViidakkoStore tarjoaa laajat mahdollisuudet integraatioihin ja tuo kaupan keskustelemaan entistä lähemmin varastopalvelun kanssa.

Tutustu ViidakkoStoreen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-checklist [Infografiikka]

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää