Kirjoitus

Postin paketin ohjauspalvelulla kuluttajalle lisää vaihtoehtoja

Ota yhteyttä
Postin paketin ohjauspalvelulla kuluttajalle lisää vaihtoehtoja Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista. Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista.

Kesäkuun uutiskirjeessämme kerroimme Talouselämän uutisoineen verkkokauppa-asiakkaiden kiinnostuksesta päättää itse verkosta tilaamiensa pakettien noutopaikka. Saman uutisoinnin mukaan yli puolet verkkokaupasta ostavista suomalaisista on sitä mieltä, että verkkokaupat tarjoavat tällä hetkellä liian vähän noutopaikkavaihtoehtoja. Katso aiempi kirjeemme aiheesta tästä.

Jotta aktiivisimpien verkko-ostajien ostoprosessi olisi entistä onnistuneempi, maamme kattavimman noutoverkon omaava Itella on laajentanut palvelupisteverkostoaan tekemällä yhteistyösopimuksen R-kioski Oy:n kanssa. Lisäksi, Itellan uusimpana palveluna on tarjota pakettien ohjauspalvelu, jonka avulla kuluttaja voi itse valita haluamansa Postin palvelupisteen pakettinsa noutopaikaksi. Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi näin ollen valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista. Paketin ohjauspalvelun voivat ottaa käyttöön kaikki kuluttajat, poislukien Ahvenanmaalla vakituisen osoitteen omaavat.

Itellan laajentaessa postipakettien noutopaikkoja ja lisätessä kuluttajien päätäntävaltaa valita itse tilaamiensa pakettien noutopaikka, parantuvat samalla myös verkkokauppiaiden mahdollisuudet tarjota asiakkailleen onnistunut ostoprosessi, loppujakelua myöten. Kun asiakkaan käytössä on käyttömukavuudeltaan erinomainen verkkokauppa-alusta, joka mahdollistaa sekä monipuoliset maksutapavaihtoehdot että asiakkaalle itselleen sopivien paketin noutopaikkojen valinnan, koko verkkokauppaostamisen prosessi on kokonaisvaltaisesti onnistunut myös asiakkaan näkökulmasta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri logistiikkakumppaneihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täällä tai ota suoraan yhteyttä, kerromme mielellämme lisää aiheesta.

Viidakkostore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.

Lue lisää

10 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön

Call-to-Action (CTA) voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston CTR:ään tai verkkokaupan myyntiin. Kokosimme 10 vinkkiä CTA:n tehokkaaseen käyttöön.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää