Kirjoitus

Postin paketin ohjauspalvelulla kuluttajalle lisää vaihtoehtoja

Ota yhteyttä
Postin paketin ohjauspalvelulla kuluttajalle lisää vaihtoehtoja Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista.

Kesäkuun uutiskirjeessämme kerroimme Talouselämän uutisoineen verkkokauppa-asiakkaiden kiinnostuksesta päättää itse verkosta tilaamiensa pakettien noutopaikka. Saman uutisoinnin mukaan yli puolet verkkokaupasta ostavista suomalaisista on sitä mieltä, että verkkokaupat tarjoavat tällä hetkellä liian vähän noutopaikkavaihtoehtoja. Katso aiempi kirjeemme aiheesta tästä.

Jotta aktiivisimpien verkko-ostajien ostoprosessi olisi entistä onnistuneempi, maamme kattavimman noutoverkon omaava Itella on laajentanut palvelupisteverkostoaan tekemällä yhteistyösopimuksen R-kioski Oy:n kanssa. Lisäksi, Itellan uusimpana palveluna on tarjota pakettien ohjauspalvelu, jonka avulla kuluttaja voi itse valita haluamansa Postin palvelupisteen pakettinsa noutopaikaksi. Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi näin ollen valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista. Paketin ohjauspalvelun voivat ottaa käyttöön kaikki kuluttajat, poislukien Ahvenanmaalla vakituisen osoitteen omaavat.

Itellan laajentaessa postipakettien noutopaikkoja ja lisätessä kuluttajien päätäntävaltaa valita itse tilaamiensa pakettien noutopaikka, parantuvat samalla myös verkkokauppiaiden mahdollisuudet tarjota asiakkailleen onnistunut ostoprosessi, loppujakelua myöten. Kun asiakkaan käytössä on käyttömukavuudeltaan erinomainen verkkokauppa-alusta, joka mahdollistaa sekä monipuoliset maksutapavaihtoehdot että asiakkaalle itselleen sopivien paketin noutopaikkojen valinnan, koko verkkokauppaostamisen prosessi on kokonaisvaltaisesti onnistunut myös asiakkaan näkökulmasta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri logistiikkakumppaneihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täällä tai ota suoraan yhteyttä, kerromme mielellämme lisää aiheesta.

Viidakkostore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-checklist [Infografiikka]

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää