Kirjoitus

Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.

Halti on suomalainen urheilu- ja ulkoiluvaatetukseen sekä retkeilyvarusteisiin erikoistunut yritys. Vuodesta 1976 vetovoimaisena pysynyt Halti -tuotemerkki on yksi arvostetuimmista urheiluvaatebrandeistä Suomessa. Yrityksen toinen brandi - Raiski - on myös vakiinnuttanut asemansa kotimaisilla ulkoiluvaatemarkkinoilla.

Halti otti viime keväänä käyttöönsä Postiviidakko-työkalun, jolla toteutetaan kuluttajaviestintää sähköisten uutiskirjeiden muodossa. Kirjeiden vastaanottajina ovat Haltin asiakkaat sekä kahden eri Outlet-myymälän asiakaskunta.

Tarvitsimme käyttäjäystävällisen ja tyylikkään uutiskirjeen, joka näkyy vastaanottajalle kuten tarkoitus, ilman ylimääräisiä kuvalatauksia. Olemme olleet tyytyväisiä Postiviidakon palveluihin ja lähes aina online olevaan asiakaspalveluun.
Sofia Sandqvist, Halti Oy

Haltilla Postiviidakkoa käyttävät useat eri henkilöt. Kullakin käyttäjällä on tilillä hyödynnettävänään Postiviidakon Drag & Drop -editorilla toteutetut brandi-ilmeen mukaiset uutiskirjepohjat. Drag & Drop -pohjan ansiosta esimerkiksi pohjan yhteystiedot voidaan päivittää näppärästi lähettäjän mukaan – pohjaan raahataan valmiista moduleista tarpeen mukaan joko Outlet-myymälän tai pääkonttorin yhteystiedoilla varustettu footer-kuva. Näin samaa brandi-ilmeen mukaista pohjaa voidaan hyödyntää useaan eri tarkoitukseen pohjan mukautuessa kätevästi kunkin lähettäjän tarpeisiin.

Drag & Drop -pohja on mahdollistanut uutiskirjeen muokkaamisen jokaisen yksittäisenkin lähetyksen tarpeita vastaavaksi. Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.
Sofia Sandqvist, Halti Oy

Drag & Drop on uuden sukupolven editori, jossa uutiskirjeen viestipohja on modulaarinen. Viestipohjaan määritellään moduleita, joita käyttäjä voi vapaasti siirrellä, järjestellä, poistaa tai lisätä. Uutiskirjeen rakenne mukautuu näin ollen tarpeen mukaan pohjan yleisen ilmeen säilyessä kuitenkin samana.

Tutustu Postiviidakon uuteen Drag & Drop editoriin

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-checklist [Infografiikka]

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää