Kirjoitus

Case: Mobiililla ostetaan enemmän

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Mobiililla ostetaan enemmän Case-verkkokaupastamme voit nähdä, että viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut.
Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi.

Yhä usemmin sähköpostit ja nettisivustot selaillaan erilaisilla mobiililaitteilla pöytäkoneen tai läppärin sijaan. Tämän kehityksen myötä verkkopalveluiden responsiivisuus ja mobiiliystävällisyys ovat nostaneet voimakkaasti päätään. Viime aikoina myös verkkokaupoissa on näkynyt selkeä trendi mobiililaitteiden käytön kasvussa.

Case-verkkokauppamme graafista voit nähdä, että tässä tapauksessa viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut.

Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi. Tämä seikka antaa osviittaa siitä, että kaupan käyttäjäystävällisyyteen mobiilikäyttäjille todella kannattaa panostaa.

Viidakkostore-alustalla on mahdollista optimoida verkkokauppa näkymään parhaalla mahdollisella tavalla sekä tableteilla että älypuhelinten pienemmillä näytöillä. Tutustu ViidakkoStoreen ja ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja verkkokauppojen mobiiliystävällisestä toteutuksesta.

Tutustu ViidakkoStoreen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-checklist [Infografiikka]

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää

Näin saat verkkosivukävijöitä somesta

Sosiaalinen media on vahvasti kasvava vaikuttamisen väline, mutta usein sen vaikuttavuutta on vaikea mitata: somessa harva on ostohousut jalassa, ja brändimielikuvaa, sitoutuneisuutta tai vaikkapa asiakasuskollisuutta on hankala määritellä. Somesta siis kannattaa pyrkiä ohjaamaan verkkosivuille. Mutta miten?

Lue lisää