Kirjoitus

Case: Markkinointi-instituutti tehostaa viestintää laskeutumissivujen avulla

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Markkinointi-instituutti tehostaa viestintää laskeutumissivujen avulla Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille ja heidän käyttäjäkokemuksensa on paras mahdollinen. Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille ja heidän käyttäjäkokemuksensa on paras mahdollinen.

Markkinointi-instituutti hyödyntää omassa markkinoinnissaan Koodiviidakko Oy:n palveluja. Postiviidakko-työkalua käytetään sähköpostimarkkinoinnin välineenä viestittäessä koulutuksista ja ajankohtaisista tapahtumista. Sidosryhmille ja yhteistyökumppaneille suunnattu uutiskirje toteutetaan myös Postiviidakossa. Sen avulla viestit on helppoa, nopeaa ja tehokasta toteuttaa. Postiviidakosta nähdään myös helppolukuinen statistiikka, jonka pohjalta viestintää voidaan kehittää eteenpäin.

Markkinointi-instituutti hyödyntää uutiskirjeissään myös Koodiviidakon uutta palvelua, laskeutumissivustoja. Markkinointi-instituutti koostaa sidosryhmille tarkoitetun uutiskirjeensä artikkelit yksinkertaiseksi ja helppokäyttöiseksi verkkolehdeksi Postiviidakon Landing Sites -työkalulla. Laskeutumissivuilla käyttäjäkokemusta mitataan Googlen optimointityökalujen avulla. Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille ja heidän käyttäjäkokemuksensa on paras mahdollinen.

Hyvin toteutetun uutiskirjeen ja optimoitujen laskeutumissivujen yhdistelmästä syntyy hiottu ja mitattavissa oleva viestintäkokonaisuus.

”Postiviidakon Landing Sites -työkalun avulla uutiskirjeviestintämme on entistä käyttäjäystävällisempää, sillä lukijan on helppo liikkua artikkelista toiseen ja jakaa sisältöjä somessa. Meille taas tärkeää on se, että voimme optimoida sisältöjä helposti eri kohderyhmille, testata esim. parhaiten toimivia ulkoasuja sekä seurata lukijoiden käyttäytymistä yksityiskohtaisen analytiikan avulla.”
Milla Saramaa, Markkinointi-instituutti.

Tutustu tarkemmin Postiviidakon Landing Sites -työkaluun

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

10 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön

Call-to-Action (CTA) voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston CTR:ään tai verkkokaupan myyntiin. Kokosimme 10 vinkkiä CTA:n tehokkaaseen käyttöön.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää