Blogi

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Laajemman verkkosivu-uudistuksen tulee ottaa huomioon paitsi yrityksen kokonaisstrategia, myös sen eri osastojen strategiat.

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti? Lue lisää 08.08.2018

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Katso kuva Verkkovuosikertomus avaa mahdollisuuksia, joihin pdf-versio ei taivu. Muutamia näistä mahdollisuuksista ovat sisällön esittäminen monipuolisessa muodossa ja...

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista. Lue lisää 23.04.2018

10 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön

Call-to-Actionia suunniteltaessa on hyvä miettiä tarkoin, mikä sen pääasiallinen tavoite on juuri kyseisessä kontektissa. Mitä tällä CTA:lla halutaan saavuttaa?

Call-to-Action (CTA) voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston CTR:ään tai verkkokaupan myyntiin. Kokosimme 10 vinkkiä CTA:n tehokkaaseen käyttöön. Lue lisää 29.01.2018

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Vuonna 2018 yritykset panostavat todennäköisesti erilaisiin testaustyökaluihin sekä laskeutumissivuihin saavuttaakseen parempia konversioita.

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä. Lue lisää 22.01.2018 3

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Koodiviidakon tarina alkoi Suomessa vuonna 2005. Sittemmin olemme kansainvälistyneet kovasti, mutta emme koskaan ole unohtaneet juuriamme.

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään. Lue lisää 04.12.2017

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

27 % niistä, jotka ovat alkaneet vastikään hyödyntää automaatiota, kokevat viestien vastaavan paremmin vastaanottajan tarpeita. Tekemällä oppii: kaksi vuotta...

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio? Lue lisää 31.10.2017

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Kierrättämällä ikivihreää sisältöä monipuolisesti eri kanavissa saat sisällöillesi lisää yleisöä ja tätä kautta myös enemmän näkyvyyttä hakukoneissa.

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön. Lue lisää 17.10.2017

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Kun ensimmäinen kysely siitä, missä, miten ja kenen toimesta henkilötietoja tallennetaan, tulee, ei kysymys saisi tulla yllätyksenä markkinoijalle.

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen. Lue lisää 17.05.2017 9

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Markkinoinnin automaatio on tehnyt asiakkaan kontaktoimisesta tarkempaa niin ajallisesti kuin sisällöllisestikin.

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa. Lue lisää 21.02.2017

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-checklist [Infografiikka]

Katso kuva SEO eli hakukoneoptimointi on erityisen tärkeää verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana. Lue lisää 17.02.2017